ROWENTA ROBOT X-PLORER robotski usisavač Serie 80 RR7755WH

ROBOT X-PLORER robotski usisavač Serie 80 RR7755WH
Vrlo precizna navigacija za automatsko čišćenje kuće bez napora

Rowenta X-Plorer Serie 80 robotski usisavač stavlja prilagođene performanse čišćenja na dohvat ruke, za jednostavno automatsko rješenje za čišćenje koje ostavlja vaš cijeli dom besprijekorno čistim. Otkrijte savršeni paket automatskih usisavača: visoko precizna navigacija, vrhunska tehnologija i izuzetno intuitivno korisničko sučelje, uključujući kompatibilnost aplikacija za pametne telefone i glasovnog asistenta, dodajući neviđenu razinu kvalitete vašem personaliziranom iskustvu čišćenja.

Referencija : RR7755WH

*Od Rowente

PrednostiProizvoda

Značajke - Usporedba

Performanse čišćenja
Tehnologija Rotacijska središnja četka  
Vrsta četke Turbo četka za kućne ljubimce  
Bočna četka 2  
Motor Univerzalni motor  
Načini čišćenja Auto, Spot  
Razine snage 3  
Učinkovitost usisavanja 2-3  
Vaše navike Automatsko čišćenje bez napora  
Brisanje podova Standardno  
Navigacija
Upravljanje u više prostorija    
Upravljanje preprekama Standard (prepoznavanje prepreka do 10 cm)  
Upravljanje stepenicama Da: 3 senzora protiv padova  
Virtualni zidovi Da: putem aplikacije  
Vrsta navigacije najbolje u klasi (laser ili laser+ kamera)  
Mapiranje doma u app Upravljanje prostorijama i report čišćenja  
Sposobnost da ide ispod niskog namještaja Standarno  
Povezivost
Zakazivanje čišćenja    
WIFI povezivost: (App Rowenta roboti I glasovni asistent)    
Raspored
Odabir prostorija za čišćenje Da (personalizirano čišćenje)  
AUTONOMIJA
Vrsta baterije Litij ionska  
Vrijeme punjenja 3 sata  
Autonomija 120 min  
Autonomija
Vrijeme rada (min. položaj) 120 min  
Vrsta punjenja Priključna postaja  
Samopunjenje    
Napuni i kreni    
Oprema
Kontrolni sustav Da: aplikacija  
Kapacitet spremnika za prašinu 0.70  L
Filtracija Klasični filter  
Robot koji govori Ne  
Drugo Usisavanje i brisanje u isto vrijeme  
Ergonomija
Razina buke 72  dB(A)
Dimenzija/težina
Dimenzije ( ...x...x...) 34x34x9,7  cm
Posebne potrebe
Model za vlasnike kućnih ljubimaca    

Uputstva za uporabu

Često postavljana pitanja

Aplikacija za robote namijenjena je isključivo pametnim telefonima.
Naši proizvodi kompatibilni su sa svim pružateljima usluga i većinom usmjerivača dostupnih na tržištu.
Svoj proizvod možete povezati na bilo koju WEP, WPA i WPA2 vrstu Wi-Fi mreže u 2,4 GHz frekvencijskom pojasu.

Ako Wi-Fi mreža nije vidljiva na proizvodu, moguće je da na usmjerivaču nije omogućena Wi-Fi mreža od 2,4 GHz.
Većina usmjerivača omogućuje aktivaciju. Pogledajte odjeljak s najčešćim pitanjima operatera da biste saznali kako to učiniti.

Upozorenje:
Vaš proizvod ne može se povezati na 5 GHz Wi-Fi mrežu.
Neće funkcionirati Wi-Fi mreža s lozinkom koja sadrži posebne znakove kao ni otvorena Wi-Fi mreža (koja ne zahtijeva lozinku).
Ako vaša mreža nije vidljiva na popisu dostupnih mreža, pomaknite uređaj bliže usmjerivaču za internet.
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna s vašim uređajem. Konkretno, 5 GHz mreže nisu podržane. Pogledajte popis kompatibilnih uređaja.
U "Settings" (Postavke) na desnoj strani početnog zaslona, morate odabrati "WiFi settings" (Wi-Fi postavke) te "activate WiFi" (Aktiviraj Wi-Fi).
Zatim odaberite Wi-Fi mrežu i unesite svoju lozinku.
Možete otići na postavke pametnog telefona i provjeriti je li vaš pametni telefon povezan na vaš kućni Wi-Fi. Vaš kućni Wi-Fi mora imati internetsku vezu.
Ovdje je popis najčešćih problema i rješenja poredanih po učestalosti.

  1. Uparivanje je uspjelo, ali uređaj nije povezan: Ako vidite u aplikaciji da uređaj nije povezan, zatvorite i ponovno otvorite aplikaciju.

    Ako nakon toga još uvijek ne vidite uređaj,
    - Explorer Serie 40 proizvodi: Maknite robota s priključne stanice i 3 sekunde držite pritisnutom tipku. Ako želite izvršiti povezivanje s drugim telefonom, morat ćete nekoliko puta pritisnuti tipku dok ne počne treperiti narančastom bojom.
    - Explorer Serie 60 proizvodi: ponovno pokrenite robota pomoću prekidača koji se nalazi pored spremnika za prašinu.
    - Explorer Serie 80 proizvodi: ponovno pokrenite robota pomoću prekidača koji se nalazi ispod robota.

  2. Wi-Fi veza: provjerite Wi-Fi lozinku i pažljivo je upišite.

  3. Držite svoj pametni telefon blizu uređaja i modema dok se ne završi postupak uparivanja.

  4. Android pristupna točka: pobrinite se, kad se pojavi potvrdna poruka, da telefon ostane povezan s uređajem. Ova poruka može se pojaviti dvaput tijekom postupka uparivanja.

  5. iOS pristupna točka: nakon nekoliko pokušaja, ponovno pokrenite pametni telefon.

  6. iOS pristupna točka: tijekom povezivanja s uređajem, pojavit će se skočni prozor u kojem će vam biti ponuđeno povezivanje sa "SEB_ACCESS_POINT" mrežom. Pritisnite "Join".

  7. Pristupna točka: kad ste aktivirali pristupnu točku,
    - Explorer Serie 40 proizvodi: svijetli li LED lampica narančasto + dvaput se čuje zvučni signal?
    - Explorer Serie 60 proizvodi: treperi li Wi-Fi lampica brzo + čuje se zvučni signal?
    - Explorer Serie 80 proizvodi: treperi li Wi-Fi lampica?

    Ako ne treperi, pokušajte ponovno.

  8. Android pristupna točka: nakon nekoliko pokušaja uklonite mrežu "SEB_AccessPoint" iz postavki pametnog telefona ako je vidite.

  9. Android pristupna točka: neki pametni telefoni imaju mogućnost u Wi-Fi postavkama izbjeći povezivanje s Wi-Fi mrežom koja nema internetsku vezu.

    Kod uparivanja, deaktivirajte ovu mogućnost kako bi pametni telefon dozvolio povezivanje s uređajem. Ova mogućnost utvrđena je na Xiaomi pametnim telefonima kao što su modeli Pocophone F1 i Redmi note 8.

  10. Internetska veza: vodite računa o tome da uređaj koji planirate uparivati ne treba proxy.

  11. Android: morate dozvoliti geolokaciju.

  12. Internetska veza: provjerite jeste li za povezivanje uređaja u postavkama Wi-Fi mreže odabrali mrežu od 2,4 GHz, a ne 5 GHz.

  13. Povezivanje s oblakom: provjerite je li automatsko ponovno povezivanje s kućnim Wi-Fijem ispravno.

  14. Povezivanje s oblakom: aktivirajte mobilne podatke vašeg pametnog telefona.

  15. Nakon nekoliko pokušaja: ponovno pokrenite Wi-Fi modem.

  16. Nakon nekoliko pokušaja: iskopčajte, pričekajte 20 sekundi, a zatim ponovno ukopčajte uređaj.
    Ako je problem još uvijek prisutan, resetirajte uređaj (vraćanje na tvorničke postavke).
Ako je pogreška nakon nekoliko neuspješnih pokušaja i dalje prisutna:
Pritisnite tipku „Home“ na uređaju na 5 sekundi i provjerite treperi li Wi-Fi lampica.
Ako ne, isključite uređaj pa ga ponovno uključite pomoću prekidača na donjoj strani robota.


Ako se pogreška nastavi pojavljivati, možda je riječ o nepravilnom korištenju telefona:

Telefon sa sustavom Android:
Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, tijekom povezivanja mogu se pojaviti različiti skočni prozori:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.

Telefon iPhone:
Tijekom povezivanja s uređajem, pojavit će se skočni prozor i zatražiti da se povežete s mrežom „SEB_ACCESS_POINT“. Prihvatite klikom na „Pridruži se“.
Ako ovaj korak ne uspijete izvršiti nekoliko puta, ponovno pokrenite telefon pa pokušajte opet.
Nakon što ste unijeli lozinku, dogodila se pogreška vezano za povezivanje s Wi-Fi mrežom.

1. Provjerite Wi-Fi lozinku i pažljivo je ponovno unesite.
2. Držite pametni telefon blizu uređaja i modema za internet dok se postupak povezivanja ne dovrši.
3. Uređaj se ne može povezati s javnim mrežama kao što su one dostupne u hotelima.
4. Telefon sa sustavom Android: Tijekom povezivanja s uređajem može se pojaviti skočni prozor. Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s robotom. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, evo nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj pa ga ponovno uključite pomoću prekidača na donjoj strani robota.
Nakon što ste unijeli lozinku, dogodila se pogreška tijekom povezivanja u oblaku.

• Kada se povezujete u oblaku, potrebna je internetska veza za uspješno uparivanje uređaja. Da biste to učinili, možete aktivirati mobilne podatke ili se automatski ponovno povezati s kućnom mrežom.
• Provjerite jesu li datum i vrijeme na telefonu ispravni. Bilo kakva razlika onemogućit će povezivanje.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Isključite uređaj pa ga ponovno uključite pomoću prekidača na donjoj strani robota.

Nakon više neuspješnih pokušaja, možete vratiti izvorne postavke uređaja:
Pritisnite istovremeno tipku „Home“ i tipku za početak rada dok ne uočite treperenje tipki kao potvrdu aktivacije.
Neki Xiaomi telefoni mogu imati određenih problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno velik broj skočnih prozora.
To se događa na telefonima sa sustavom MIUI (kao što su modeli Redmi i Pocophone).

U tom slučaju pokušajte sljedeće:
Postavke > Aplikacije > Upravljaj aplikacijama > Rowenta roboti > Ostale dozvole. Na toj stranici prihvatite dozvolu za „Promijeni Wi-Fi vezu“.
Postavke > Wi-Fi > Dodatne postavke > Wi-Fi pomoćnik. Na toj stranici deaktivirajte dostupne mogućnosti.
Postoji nekoliko razloga:
• Niste unijeli ispravnu e-mail adresu korisničkog računa. Molimo provjerite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku. Da biste resetirali podatke, zatražite privremenu lozinku putem e-maila, a zatim promijenite lozinku u izborniku aplikacije.
Uopće nije obavezna već ovisi o preferencama korisnika.
Nemojte usisavati mokre površine, bilo koju vrste tekućina, vruće tvari (opuške, cigarete), izrazito sitne tvari (žbuka, cement, pepeo itd.), velike oštre otpadne krhotine (staklo), škodljive proizvode (otapala, abrazivna sredstva itd.), agresivne proizvode (kiseline, sredstva za čišćenje itd.), zapaljive i eksplozivne proizvode (na bazi ulja ili alkohola).
Postavite postolje jedinice za punjenje naslonjeno na zid, ravnu površinu i gdje će ga robotski usisavač jednostavno pronaći.
Na toj lokaciji ne smije biti nikakvih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5 metar slobodnog prostora na lijevoj i desnoj strani i 2 metra s prednjeg dijela postolja jedinice za punjenje. Ako je jedinica postavljena u kuti ili ju je teško pronaći, robotski usisavač neće je moći dosegnuti.
Postavite kabel napajanja na postolje jedinice uz zid.
Više informacija potražite u uputama u korisničkom priručniku.
Ostavite postolje jedinice za punjenje stalno uključeno (funkcija automatskog ponovnog punjena neće biti dostupna ako jedinica za punjenje nije aktivirana).
Da, vaš robotski usisivač opremljen je senzorima protiv pada koji prepoznaju stepenice i otvore.
No, mogu se dogoditi situacije kada senzori nisu toliko učinkoviti. Na primjer, zakrivljeni rubovi stepeništa, tepisi pored stepenica, klizave površine, prepreke mogu utjecati na rad senzora.
Prije pokretanja robotskog usisivača provjerite ima li u prostoriji prepreka, kabela za napajanje, odjevnih predmeta ili drugih potencijalno opasnih predmeta koji mogu uzrokovati kvar uređaja ili neku drugu nesreću.
Da, vaš robotski usisivač možete puniti putem jedinice za punjenje čak i kad je glavni prekidač za napajanje usisivača isključen.
Provjerite je li prekidač ispod robota ispravno postavljen na položaj "ON" (Uključeno).
Robotski usisivač ima 3 načina navigacije:
• „Permanent map“ (Trajna karta – kako biste čišćenje po prostoriji prilagodili svojim potrebama)
• „No-go zones“ (Zabranjene zone – kako biste definirali u koju zonu robot ne bi smio ići)
• „Spot“ (Precizno čišćenje – za čišćenje točno određenog područja)
Kako biste poslali robota natrag na priključnu stanicu, pritisnite tipku „Home“ na robotu.
Ako je robot započeo čišćenje s priključne stanice, vratit će se do nje.
Uvijek držite robotski usisivač na priključnoj stanici dok ga ne upotrebljavate.
Ako ne planirate upotrebljavati robota duže vrijeme, potpuno ga napunite, a zatim izvadite bateriju iz robota (provjerite je li robot isključen kad vadite bateriju). Spremite ih na hladno i suho mjesto. Napunite bateriju svaka 3 mjeseca.
Ne preporučuje se korištenje krpe za pod navlažene vodom na osjetljivim podnim oblogama kao što su parketi ili tapisoni i tepisi.
Ne, spremnik za vodu i vlažnu krpu potrebno je postaviti neposredno prije čišćenja te ukloniti odmah nakon čišćenja.
Robotski usisivač odmah isključite.
Uklonite spremnik za prašinu, filtar i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije vraćanja na mjesto.
Ispraznite spremnik za prašinu u košaru za smeće nakon svake uporabe. Očistite brtve odjeljka za prašinu pomoću tkanine.
Čišćenje središnje četke preporučuje se najmanje jednom tjedno.
Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Čišćenje filtra preporučuje se najmanje jednom tjedno.
Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Potrebno je redovito čistiti lijevi, desni i prednji kotačić kako biste uklonili zapetljane dlake i niti.
Preporučuje se brisanje senzora i terminala za punjenje (robota i baze za punjenje) čistom suhom krpom jednom tjedno.
Isključite robot prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Za čišćenje robotskog usisivača nemojte koristiti nikakve deterdžente.
Za čišćenje nekih dijelova možete koristiti vodu, a za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Za više pojedinosti pogledajte korisnički priručnik.
Preporučuje se zamjena filtra za sitnu prašinu i spužvastog filtra svakih 6 mjeseci.
Bočne četke treba zamijeniti novima svakih 6 mjeseci.
Nemojte koristiti uređaj. Da biste izbjegli moguće opasnosti, morate ih zamijeniti u ovlaštenom servisu.
Nemojte koristiti uređaj. Da biste izbjegli svaku opasnost, nemojte dodirivati terminale. Morate odspojiti jedinicu za punjenje i zamijeniti je u ovlaštenom servisu.
Provjerite:
Je li spremnik za prašinu pun.
Jesu li filtri čisti.
Postoji li predmet ili otpad koji možda blokira otvor za usisavanje ispod robota.
Postoji nekoliko razloga:
• Ako robot nije započeo s radom sa svoje priključne stanice, na nju se neće ni vratiti. U tom slučaju, robot će se vratiti na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u načinu rada Spot, vratit će se na početno mjesto.
• Ako podignete i spustite robota ponovno na pod, on će pokušati promijeniti položaj. Ako u tome ne uspije, vratit će se na početno mjesto.
Provjerite sljedeće:
• Jedinica za punjenje ne smije biti postavljena na tepihu.
• Jedinica za punjenje ne smije biti izložena sunčevoj svjetlosti ili izvoru topline.
• Slobodan prostor s bočne i prednje strane jedinice za punjenje u skladu je s uputama u korisničkom priručniku.
• Utikač je pravilno priključen na jedinicu za punjenje.
• Kabel punjača priključen je na izvor napajanja.
• U blizini jedinice za punjenje ne nalaze se predmeti koji mogu predstavljati prepreku.
• U blizini terminala jedinice za punjenje ne nalaze se predmeti.
• Jedinica za punjenje je aktivirana (LED indikator je zelen).

Ako nakon provjere tih elemenata robot i dalje ne može pronaći jedinicu za punjenje, obratite se ovlaštenom servisa za usisivače.
Možete pokušati sljedeće:
• Isključite pa uključite glavni prekidač za napajanje.
• Iskopčajte kabel, a zatim ga ponovno ukopčajte u jedinicu za punjenje.
• Provjerite da terminali za punjenje i okviri senzora nisu začepljeni, potom obrišite glavno kućište i jedinicu za punjenje suhom krpom. Nemojte zaboraviti isključiti glavni prekidač i sam robot prije pažljivog sušenja.
• Provjerite postoji li nekakva prepreka kao što je reflektirajući predmet, stolac itd. pokraj jedinice za punjenje.

Ako nakon tih koraka koje ste poduzeli automatsko punjenje i dalje ne radi dobro, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
To se uobičajen slučaj. Usisivač bez ikakvog rizika može ostati priključen na priključnu stanicu.
Oprez: koristite isključivo u za tu svrhu navedene punjače.
Provjerite sljedeće:
• Provjerite je li prekidač na donjoj strani robota ispravno postavljen na "ON" (Uključeno).
• Provjerite je li zaslon uključen. Ako nije, priključite robot na postolje jedinice za punjenje.
Provjerite sljedeće:
• Ispod kotačića ne nalaze se predmeti koji mogu predstavljati prepreku.
• Provjerite da robot nije blokiran zbog razlika u razini podne površine.
• Provjerite prikazuje li se poruka o pogrešci. (provjerite odjeljak o rješavanju problema i šiframa pogrešaka u korisničkom priručniku)
Možete pokušati sljedeće:
• Provjerite ima li predmeta koji mogu predstavljati prepreku na udaljenosti od 10 cm od stepeništa/otvora.
• Obrišite stakalca senzora suhom krpom.

Ako i nakon tih koraka koje ste poduzeli problem i dalje postoji, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
Provjerite ometa li nešto rad četke. Očistite četku od zapetljanih dlaka i niti.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Trepereći svjetlosni i zvučni signal ukazuje na pogrešku.
Više pojedinosti o opisu pogreške i rješenju potražite u korisničkom priručniku.
Možete pokušati sljedeće:
• Provjerite je li ulazni kanal zapriječen.
• Provjerite je li spremnik za prašinu pravilno postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je pun.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filtar pun.

Ako i nakon tih koraka koje ste poduzeli problem i dalje postoji, obratite se ovlaštenom servisu za usisivače.
Sigurnosna značajka četke za uključivanje aktivira se kad robot prepozna rizik.

Moguće su dvije situacije:
Električna četka je zapela: robot je pokušava osloboditi te zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osloboditi četku: ako u tome ne uspije, isključit će se i morat ćete je očistiti ručno.

Ako se električna četka zaglavi na debelom tapisonu zbog njegovih dugačkih i/ili debelih vlakana ili je robot već duže vrijeme usisavao tapison, električna četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Robot može imati određenih problema koji su obuhvaćeni kodovima pogrešaka.
Više pojedinosti o opisu kodova pogrešaka i rješenjima potražite u korisničkom priručniku.
Filtar mora biti pravilno umetnut. Pokušajte pravilno postaviti filtar u utor na držaču za filtar.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje uređaja navedenih u korisničkom priručniku, provjerite ispravnost rada utičnice tako što ćete priključiti neki drugi uređaj. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati uređaj samostalno, već ga odnesite u ovlašteni servis.
1. Provjerite je li vaš robot ispravno povezan s vašom bežičnom mrežom (na robotu je uključena Wi-Fi lampica).
U slučaju da nije, isključite pa ponovno uključite robota pomoću prekidača "ON/OFF" smještenog na donjoj strani robota, a dok je robot unutar dometa vaše bežične mreže.

Ako je svjetlo i dalje isključeno, to može biti iz nekoliko razloga:
• Možda je robot isključen ili mu baterija nije dovoljno napunjena.
• Robot je izvan dosega vaše Wi-Fi mreže.
• Promijenili ste lozinku za svoju Wi-Fi mrežu. Robot stoga više nije povezan s vašom Wi-Fi mrežom. Morate ponovno pokrenuti svoj robot, a zatim ga ponovno povezati.
• Unutarnji softver robota nije se ispravno ažurirao. Slijedite detaljne upute aplikacije.


2. Wi-Fi lampica robota svijetli, ali aplikacija se ne može povezati.
Vaš pametni telefon nije povezan na Internet (Wi-Fi ili 3G/4G mreža).
To je normalno, jer ste povezani s proizvodom koji nema internetsku vezu.
Na određenim pametnim telefonima, nakon što je povezan s Wi-Fi vezom proizvoda, vidjet ćete poruku u kojoj se zahtijeva da potvrdite da želite ostati na toj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se svejedno želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
Ponovno pokrenite robota pomoću prekidača koji se nalazi na donjoj strani robota.
Robota se može resetirati istovremenim pritiskom na tipku za napajanje i „Home“ u trajanju od 10 sekundi.
Ne, ovaj uređaj namijenjen je samo za uporabu u zatvorenim prostorima.
Da, senzorima robotskog usisivača u procesu čišćenja nije potrebno svjetlo.
Robotski usisivač učinkovit je na tvrdim podovima, uključujući pločice, parket, laminat, vinil te tapisone ne deblje od 1,5 cm.
Da, za održavanje čistoće preporučuje se uporaba robotskog usisivača, ali još uvijek postoje površine na kojima robot ne djeluje tako učinkovito kao obični usisivači.
Da, možete programirati jedan ciklus čišćenja ili svakodnevno aktivirati funkciju čišćenja putem mobilne aplikacije.
Robot je ograničen na jedan program dnevno kako bi se osiguralo optimalno čišćenje svih dostupnih prostorija.
Da. Robot će se prebaciti u stanje mirovanja kad se potpuno napuni.
Da, robot će se automatski vratiti na jedinicu za punjenje ako mu je tijekom čišćenja baterija skoro prazna.
Po završetku punjenja usisivač će ponovno pokrenuti postupak čišćenja.
To je zato što robot nije započeo s radom sa svoje priključne stanice: budući da se robot vraća na početnu točku, vratit će se na mjesto s kojeg je započeo usisavanje u načinu rada Spot.
Vaš uređaj sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Ostavite je u lokalnom centru za skupljanje otpada građanstva.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo posjetite odjeljak za „Nastavke” mrežne stranice kako biste jednostavno pronašli ono što vam treba za Vaš proizvod.
Detaljnije informacije pronađite u odjeljku Jamstva ove internetske stranice.
Robot usisivač ima 3 načina rada napajanja: Silent (tihi), Normal (normalni) i Boost (pojačani).
Možete aktivirati različite načine rada napajanja i putem mobilne aplikacije.
Za punjenje prazne baterije potrebno je 3 sata.
Svog robota možete dijeliti s nekim tako da svaka od osoba preuzme Rowenta aplikaciju za robota te slijedi upute za povezivanje.
Kako bi vaš pametni telefon prepoznao Wi-Fi u vašoj blizini, aplikaciji je potrebna dozvola za lokaciju kako je propisao Google.
Ako ne odobrite spomenutu dozvolu, vaš pametni telefon neće moći pronaći vaš proizvod i neće moći nastaviti uparivanje.
Te se informacije neće koristiti ili pohranjivati.
Robot može raditi do 120 min. prije niske razine napunjenosti baterije.
Ako želite prodati robot, vodite računa o brisanju svojih podataka:
• Pritisnite istovremeno tipku za napajanje i tipku „Home“ na 10 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots.
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv svog robota, a zatim na „Izbriši proizvod“.