ROWENTA PURE HOME PU8080

PURE HOME PU8080
Preoišćavanje bez granica Filtrira do100% alergena!*

Čist zrak nikada nije bio važniji! Rowenta Pure Home pročišćivač je posljednja inovacija koja će postaviti novu definiciju blagostanja u Vašem domu. Privlačan dizajn, digitalna tehnologija i pametna filtracija, sve u jednom uređaju vam donosi najbolju filtraciju. Otkrijte air quality box, jedinstveni uređaj koji može detektirati zagađenje zraka bez pomicanja cijelog pročišćivača. Dišite čist zrak, sa do 100% filtriranih alergena*, zahvaljujući do sada najsnažnijem sustavu pročišćavanja iz Rowente. Detektirajte, pratite, nadgledajte i uživajte u prilagođenom pročišćavanju u svakom trenutku zahvaljujući Pure Air aplikaciji. Sa Rowentom ne postoje granice za čist zrak.

Referencija : PU8080F0

*Pri brzini 3 na alergenima breze, eksterni testovi 2021

PrednostiProizvoda

Značajke - Usporedba

Tehnologija
Vrsta proizvoda Pročišćivač zraka  
Vrsta tehnologije Filtracija  
NanoCaptur tehnologija    
Performanse
RAZINE FILTRACIJE 4 filtration levels  
INTELIGENCIJA
Automatski način    
Noćni način    
Pokazatelj kakvoće zraka    
Senzori Čestice + plin  
Auto mode    
OSTALE ZNAČAJKE
Mogućnost spajanja s mobilnom aplikacijom    
Broj filtera 4  
UDOBNOST UPORABE
Kontrolna ploča Elektronička  
LCD zaslon    
Tjedni program    
Pokazatelj za zamjenu filtra    
Kotačići    
Ručka Integrirano  
Vrsta utičnice EURO  

Uputstva za uporabu

Često postavljana pitanja

Možete otići na postavke pametnog telefona i provjeriti je li vaš pametni telefon povezan na vaš kućni Wi-Fi. Vaš kućni Wi-Fi mora imati internetsku vezu.
Možete ponovno izvršiti uparivanje: u aplikaciji idite na My Profile > My appliance > Add a product. Započet će cijeli proces uparivanja.
Neki Xiaomi telefoni mogu imati određenih problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno velik broj skočnih prozora.
To se događa na telefonima sa sustavom MIUI (kao što su modeli Redmi i Pocophone).

U tom slučaju pokušajte sljedeće:
Postavke > Aplikacije > Upravljaj aplikacijama > Pure Air > Ostale dozvole. Na toj stranici prihvatite dozvolu za „Promijeni Wi-Fi vezu“.
Postavke > Wi-Fi > Dodatne postavke > Wi-Fi pomoćnik. Na toj stranici deaktivirajte dostupne mogućnosti.
Nakon što ste unijeli lozinku, dogodila se pogreška vezano za povezivanje s Wi-Fi mrežom.

1. Provjerite Wi-Fi lozinku i pažljivo je ponovno unesite.
2. Držite pametni telefon blizu uređaja i modema za internet dok se postupak povezivanja ne dovrši.
3. Uređaj se ne može povezati s javnim mrežama kao što su one dostupne u hotelima.
4. Telefon sa sustavom Android: Tijekom povezivanja s uređajem može se pojaviti skočni prozor. Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s pročišćivačem zraka. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, evo nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Iskopčajte pročišćivač zraka iz struje, pričekajte 20 sekundi, a zatim ga ponovno ukopčajte.
Ako je pogreška nakon nekoliko neuspješnih pokušaja i dalje prisutna:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Iskopčajte pročišćivač zraka iz struje, pričekajte 20 sekundi, a zatim ga ponovno ukopčajte.

Ako se pogreška nastavi pojavljivati, možda je riječ o nepravilnom korištenju telefona:

Telefon sa sustavom Android:
Tijekom postupka povezivanja aplikacija će vas automatski povezati s pročišćivačem zraka. Važno je ostati povezan s tom novom mrežom.
Ovisno o vašem telefonu, tijekom povezivanja mogu se pojaviti različiti skočni prozori:
• Ako vam skočni prozor kaže da ćete promijeniti mrežu jer ona s kojom ste povezani nema internetsku vezu, odbijte.
• Ako vas skočni prozor pita želite li ostati povezani s mrežom bez internetske veze, prihvatite.
• Ako vam skočni prozor kaže da mreža nema internetsku vezu, ali ne predlaže promjenu mreže, nemojte ništa učiniti.

Telefon iPhone:
Tijekom povezivanja s uređajem, pojavit će se skočni prozor i zatražiti da se povežete s mrežom „SEB_ACCESS_POINT“. Prihvatite klikom na „Pridruži se“.
Ako ovaj korak ne uspijete izvršiti nekoliko puta, ponovno pokrenite telefon pa pokušajte opet.
Nakon što ste unijeli lozinku, dogodila se pogreška tijekom povezivanja u oblaku.

• Kada se povezujete u oblaku, potrebna je internetska veza za uspješno uparivanje uređaja. Da biste to učinili, možete aktivirati mobilne podatke ili se automatski ponovno povezati s kućnom mrežom.
• Provjerite jesu li datum i vrijeme na telefonu ispravni. Bilo kakva razlika onemogućit će povezivanje.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovno pokrenite Wi-Fi uređaj.
• Iskopčajte pročišćivač zraka iz struje, pričekajte 20 sekundi, a zatim ga ponovno ukopčajte.

Nakon više neuspješnih pokušaja, možete vratiti izvorne postavke uređaja na sljedeći način:
• Pritisnite gumbe „Timer“ i „Allergen Mode“ na 8 sekundi.
• Nakon toga iskopčajte pročišćivač zraka iz struje na 20 sekundi, a zatim ga ponovno ukopčajte.
Molimo provjerite sljedeće:
• Je li vaš pametni telefon dovoljno blizu proizvodu? Ako je predaleko, vaš pametni telefon neće prepoznati emitiranje Wi-Fija proizvoda.
• Jeste li pritisnuli Wi-Fi tipku? Wi-Fi pristupna točka prestaje emitirati nakon nekoliko minuta.
• Treperi li Wi-Fi tipka? Ako ne treperi, pritisnite ponovno Wi-Fi tipku na 3 sekunde.
• Pokušajte ponovno postupak uparivanja.

Ako ste provjerili gore navedeno i još uvijek ste blokirani, učinite sljedeće (vraćanje proizvoda na tvorničke postavke):
1) Dok je proizvod uključen, pritisnite istovremeno tipke "Mjerač vremena" i "Način alergena" na 8 sekundi. Čut ćete kratki zvučni signal koji označava da je resetiranje započelo. Uređaj će tada oglasiti dugačak zvučni signal prije nego što se automatski isključi.
2) Iskopčajte proizvod iz utičnice, pričekajte minutu i ponovno ga ukopčajte.
3) Uključite proizvod i pritisnite Wi-Fi na 3 sekunde tipku kako biste emitirali pristupnu točku.
4) Idite u postavke telefona i potvrdite da vidite Wi-Fi mrežu pod nazivom 'SEB_accessPoint' (snimka zaslona u nastavku).
5) Odaberite "SEB_accessPoint" mrežu.
• Ako se vaš telefon automatski poveže, uklonite ovu mrežu s prethodno registriranog popisa Wi-Fi mreža. Nakon što ste to učinili, provjerite je li "SEB_accessPoint" još uvijek prisutan na popisu Wi-Fi mreža telefona.
• Ako vas telefon zatraži lozinku, otkažite je. To je dobar znak, to znači da će aplikacija moći odraditi taj dio.
6) Vratite se u aplikaciju i ponovno pokrenite postupak uparivanja.



Napomena 1: Na određenim pametnim telefonima, nakon što je povezan s Wi-Fi mrežom proizvoda ("SEB_accessPoint"), vidjet ćete poruku u kojoj se zahtijeva da potvrdite želite li ostati na toj mreži koja nema internetsku vezu. U tom je trenutku to normalno, jer ste povezani s proizvodom koji nema internetsku vezu. Bit će vraćena kad se proizvod poveže s kućnom Wi-Fi mrežom. Stoga, molimo odgovorite na to pitanje kako biste ostali povezani s ovom mrežom.

Napomena 2: Ako imate pametni telefon na kojem vam Wi-Fi pomoćnik nudi mogućnost "prebacivanja između Wi-Fi mreža i mobilnih podataka kad je Wi-Fi veza slaba" (kao što ima Xiaomi), molimo deaktivirajte je. Ako je aktivirana kad je vaš pametni telefon s uređajem povezan kao pristupna točka, pametni telefon prepoznat će da nema internetske veze na toj pristupnoj točki (što je normalno u ovom koraku uparivanja). Pametni telefon pronaći će vam drugu mrežu, a aplikacija neće moći nastaviti postupak uparivanja.
Da, možete onemogućiti Wi-Fi funkciju istovremenim pritiskom na gumbe Wi-Fi + Timer na 3 sekunde. Kako biste je ponovno uključili, pritisnite gumb Wi-Fi na 3 sekunde.
Ako je termin ranije od trenutnog vremena, prema zadanom proizvod počinje s radom idući dan.
Kako bi vaš pametni telefon prepoznao Wi-Fi u vašoj blizini, aplikaciji je potrebna dozvola za lokaciju kako je propisao Google. Ako ne odobrite spomenutu dozvolu, vaš pametni telefon neće moći pronaći vaš proizvod i neće moći nastaviti uparivanje.
Tvrtke Rowenta neće pohraniti ove informacije.
Vaša dozvola za lokaciju može se koristiti i da biste dobili informacije o peludu te kvaliteti zraka na otvorenom.
• Dobiti točne informacije o kvaliteti zraka u vašem domaćinstvu koje navodi vaš pročišćivač zraka.
• Dobiti informacije o kvaliteti zraka na otvorenom te peludu za lokaciju koju ste odredili.
• Uključiti/isključiti pročišćivač zraka putem aplikacije: ako na pametnom telefonu imate internetsku vezu, možete upravljati svojim proizvodom s bilo kojeg mjesta.
• Napraviti rasporede za svoj pročišćivač zraka.
• Provjeriti stanje filtera. Bit ćete obaviješteni kad trebate promijeniti filtar koji možete kupiti putem interneta i tako uštedjeti vrijeme.
• Doznajte koliko je nečistoća pročišćivač zraka isfiltrirao u vašem domu pretvarajući tu vrijednost u odgovarajući broj cigareta koje biste udahnuli.
Početna stranica sastoji se od 4 različita dijela:
  1. Informacije s otvorenog prostora:
    Aplikacija vam za odabranu lokaciju pruža informacije o kvaliteti zraka na otvorenom i peludu: prihvatite geolokaciju ili odaberite naziv grada u aplikaciji.

  2. Informacije sa zatvorenog prostora:
    Aplikacija vam u realnom vremenu pruža informacije o kvaliteti zraka u zatvorenom prostoru, a koje stižu izravno s pročišćivač zraka uređaja.
    Proizvod ima senzor koji mjeri kvalitetu zraka. Redovito putem oblaka šalje informacije aplikaciji.

  3. Daljinsko upravljanje:
    Možete uključiti/isključiti proizvod te promijeniti način rada napajanja i način rada osvjetljenja pomoću tipki prikazanih u aplikaciji.

  4. Navigacijska traka:
    Na navigacijskoj traci možete pronaći sljedeće informacije.
    • My Air: glavna početna stranica.
    • My Profile: za pronalaženje pravnih informacija, često postavljanih pitanja, poslijeprodajnih informacija te mijenjanje postavki vašeg računa.
    • Scheduling: za utvrđivanje ciklusa pročišćavanja u skladu s rasporedom koji ste postavili.
    • Filters: za provjeravanje stanja filtra te kupnju zamjenskih filtera putem interneta.
    • More info: za vizualiziranje nečistoća koje je prikupio proizvod te kako biste saznali više o različitim izvorima onečišćenja.

home page of Pure Air app
Da, možete. Novi korisnik trebat će preuzeti Pure Air aplikaciju. Nakon što ste proizvod uparili s kućnim Wi-Fijem, novi korisnik također može upariti proizvod slijedeći upute u aplikaciji. Postupak uparivanja bit će kraći jer je proizvod već povezan s kućnim Wi-Fijem.
Informacije o kvaliteti zraka u zatvorenom prostoru nalaze se u središtu početne stranice aplikacije. Podaci stižu izravno od senzora za čestice i plin.
home page of Pure Air app

Kvaliteta zraka u zatvorenom prostoru podijeljena je na dva dijela:
  • Čestice i alergene
  • Plin i VOC (hlapivi organski spojevi)

Brojčani podaci odgovaraju indeksu kvalitete zraka (AQI) koji se može opisati kao koncentracija onečišćivača u okolnom zraku.

Krug je podijeljen na pet dijelova, a razina ispunjenosti bojom predstavlja od najniže do najviše razine onečišćenja. Boje kruga temelje se na istom načelu kao i obojenost LED svjetala.
Indoor air quality page of Pure Air app
Informacije o kvaliteti zraka na otvorenom nalaze se na vrhu početne stranice aplikacije. One opisuju kvalitetu zraka i prisutnu razinu peludi u gradu u kojem se nalazite.


Kvaliteta zraka na otvorenom sadrži sve informacije o česticama i alergenima, plinu i VOC-u (hlapivim organskim spojevima) te peludi na otvorenom.

  • Čestice i alergeni: ovaj dio prikazuje informacije o lebdećim česticama (PM2.5 i PM10).

  • Plin i VOC: sažima razinu onečišćenja na temelju dušikovog dioksida (NO2 i ozona (O3).

  • Peludi: to uključuje sve informacije o četiri vrste peludi, a to su pelud breze, trava, masline i ambrozije.
    "NAB" je kratica za "National Allergy Bureau", što predstavlja najpoznatiju skalu za izražavanje razine peludi na svijetu.


Brojčani podaci odgovaraju indeksu kvalitete zraka (AQI) koji se može opisati kao koncentracija onečišćivača u okolnom zraku.

Krug je podijeljen na pet dijelova, a razina ispunjenosti bojom predstavlja od najniže do najviše razine onečišćenja. Boje kruga temelje se na istom načelu kao i obojenost LED svjetala.
Aplikacija više nije kompatibilna s Android 4.4.4 ili starijim verzijama zbog pojačanih mjera zaštite podataka.

Ako je moguće, preporučujemo vam da ažurirate svoj uređaj na noviju Android verziju ili upotrebljavate drugi kompatibilni uređaj.

Ažuriranja ne samo da će vam omogućiti da uz nove značajke i kompatibilnost s najnovijom tehnologijom uživate u poboljšanom iskustvu već će vas i zaštititi od mogućih sigurnosnih ranjivosti koje su uklonjene u najnovijim verzijama.
Uparivanje uređaja možete poništiti na jedan od dva načina:
• Putem aplikacije izbrišite uređaj.
• Vratite uređaj na tvorničke postavke.
Filtri za deodorizaciju te HEPA filtri ne mogu se čistiti i ponovno upotrebljavati - treba ih zamijeniti. Predfiltar se može ponovno upotrijebiti (uklonite prašinu sa usisivačem ili je očistite vodom).
Filtar HEPA treba promijeniti svakih 6 mjeseci; filtar za deodorizaciju treba zamijeniti svaka 3 mjeseca. Predfiltar treba očistiti svakih 2 do 4 tjedna. Te su učestalosti za dnevnu uporabu od 8 sati na brzini 1 te mogu varirati ovisno o radnom okolišu.
Prije svega, isključite pročišćivač zraka i iskopčajte ga iz struje.
Uređaj možete očistiti vlažnom krpom.
Važno: Nikada ne koristite abrazivne materijale jer mogu oštetiti površinu proizvoda.
Upozorenje se prikazuje na glavnim zaslonima okvira za kvalitetu zraka, a primit ćete i obavijest putem mobilne aplikacije kada:
• Bliži se kraj vijeka trajanja filtra 3-u-1.
• Treba provjeriti filtar NanoCaptur+.
• Treba očistiti predfiltar.

Važno: Kada se na zaslonu okvira kvalitete zraka pojavi upozorenje da je filtar pun, kliknite na njega ili provjerite putem mobilne aplikacije koji filtar treba očistiti/zamijeniti.
Predfiltar se može očistiti suhom krpom.

Učestalost čišćenja/zamjene filtara:
• Predfiltar: očistite svakih 2 do 4 tjedna
• 3-u-1 filtar (predfiltar + Active Carbon + Allergy14): zamijenite svakih 12 mjeseci
• NanoCaptur+ filtar: zamijenite u skladu s promjenom boje (pogledajte ljestvicu boja na filtru)
Predfiltar (dio filtra 3-u-1) je jedini filtar koji se može očistiti suhom krpom. Filtar 3-u-1 (uključujući predfiltar, filtar s aktivnim ugljenom i Allergy14 filtar) i NanoCaptur+ filtar treba zamijeniti na kraju vijeka trajanja.
Izvršite prisilno resetiranje.
Ako zamijenite filtar prije kraja vijeka trajanja, pristupite postavkama pritiskom na gumb za navigaciju na 3 sekunde. Odaberite „Upravljanje filtrima“ i slijedite upute za resetiranje filtra.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje uređaja navedenih u korisničkom priručniku, provjerite ispravnost rada utičnice tako što ćete priključiti neki drugi uređaj. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati uređaj samostalno, već ga odnesite u ovlašteni servis.
Nemojte koristiti uređaj. Da biste izbjegli opasnosti,odnesite ga na popravak u ovlašteni servis.
Provjerite sljedeće elemente:

1) 5 GHz?
Vaš pametni telefon možda koristi 5 GHz mrežu i proizvod je ne može prepoznati.
Rješenje:
vaš pametni telefon može ostati na 5 GHz mreži, ali proizvod mora biti povezan na 2,4 GHz mrežu. Stoga za proizvod odaberite 2,4 GHz mrežu. Uparivanje će raditi čak i ako se vratite na 5 GHz mrežu.

Napomena:
- provjerite je li vaš modem za internet 2,4 GHz ili dvopojasni usmjerivač konfiguriran da podržava 2,4 GHz. Proizvod ne podržava 5 GHz pojas.
- Kako utvrditi podržava li vaš usmjerivač 2,4 GHz pojas, 5 GHz ili oba? Ponekad, kad su dostupna dva pojasa, postoje dvije različite mreže označene nazivima kao što su "mynetwork24", "mynetwork24GHz" ili "mynetwork2-4".


2) Skriven SSID?
Ako je vaša mreža "skrivena", možete ručno upisati SSID (naziv mreže) pritiskom na "Enter SSID" (Unesi SSID).
Molimo provjerite internetsku vezu vašeg kućnog Wi-Fija. Ako ne postoji problem s internetskom vezom, iskopčajte proizvod te ga nakon jedne minute ponovno ukopčajte.
Vaš uređaj sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Ostavite je u lokalnom centru za skupljanje otpada građanstva.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo posjetite odjeljak za „Nastavke” mrežne stranice kako biste jednostavno pronašli ono što vam treba za Vaš proizvod.
Detaljnije informacije pronađite u odjeljku Jamstva ove internetske stranice.