1. Kontakt Rowenta - korisnička služba
Za bilo koji zahtjev vezan za naše proizvode i usluge možete se obratiti našoj korisničkoj službi. Međutim, kako biste brže pronašli odgovor, predlažemo da prvo provjerite sljedeće odjeljke:
- Često postavljana pitanja Odgovori na
vaša pitanja - Nastavci Pronađi rezervne dijelove, nastavke i dodatnu opremu za svoj uređaj
- Upute za uporabu Pronađi upute za uporabu
za svoj uređaj
Rowenta - Jamstvo Pregledaj uvjete jamstva
za svoj uređaj - Popravljivost Da li je uređaj
moguće popraviti? - Servisni centar Pronađi ovlašteni
servis
2. Je li vaš uređaj u kvaru?
Molimo kontaktirajte izravno jednog od naših ovlaštenih servisera. Rowenta je akreditirao servisne centre u Hrvatskoj koji popravljaju uređaje u jamstvu i izvan njega, kao i prodaju dodatne nastavke i rezervne dijelove.
3. Želite saznati više o servisnim centrima? Pročitajte ove odlomke:
4. Možete nas kontaktirati kroz jednostavni web obrazac, molim odaberite predmet vašeg upita.
Ispunite obrazac i pošaljite nam ga. Odgovorit ćemo na Vaš upit vrlo brzo:
Kontakt obrazac5. Želite nas kontaktirati telefonom?
Služba za korisnike Rowenta
01/ 3015 294
(Cijena za lokalni poziv)
Ponedjeljak-Petak
08:00-17:00
Tvrtka Groupe SEB prikuplja Vaše osobne podatke kako bismo bili u mogućnosti odgovoriti na Vaše zahtjeve i pitanja. Vaše je pravo da u svakom trenutku pristupite svojim podacima i izmjenite ih, ali i da odbijete njihovu obradu putem ovog obrasca ili tako što ćete nas kontaktirati putem mail-a ili broja telefona koji su istaknuti na ovoj stranici.
Naša korisnička služba – postprodajni servis (SAV) u mogućnosti je odgovoriti na sve vaše upite u vezi s proizvodima i uslugama marke Rowenta. Molimo vas, ne ustručavajte se kontaktirati nas telefonom tijekom gore spomenutog radnog vremena pozivnog centra. Izvan radnog vremena možete koristiti obrazac za kontakt, odgovorit ćemo na vaš upit u najkraćem mogućem roku. Službeni podaci o robnoj marki Rowenta i podaci za kontakt navedeni su na rowenta.hr.