2. Da li je vaš aparat prestao da radi?

Vaš uređaj je unutar jamstva

Osiguran Vam je besplatan popravak kod naših ovlaštenih servisera.



Ako vaš uređaj više nije u jamstvu, na raspolaganju su vam 2 rješenja:
  • Obratite se izravno nekom od naših ovlaštenih servisera koji će preuzeti vaš uređaj kako bi izvršili dijagnostiku i procjenu.
  • Ako radije sami popravljate svoj proizvod, pogledajte našu online pomoć.

3. Želite saznati više o servisnim centrima? Pročitajte ove odlomke:

4. Možete nas kontaktirati kroz jednostavni web obrazac, molim odaberite predmet vašeg upita.

Ispunite obrazac i pošaljite nam ga. Odgovorit ćemo na Vaš upit vrlo brzo:

Kontakt obrazac

5. Želite nas kontaktirati telefonom?

Služba za korisnike Rowenta
01/ 3015 294
(Cijena za lokalni poziv)
Ponedjeljak-Petak
08:00-17:00

Tvrtka Groupe SEB prikuplja Vaše osobne podatke kako bismo bili u mogućnosti odgovoriti na Vaše zahtjeve i pitanja. Vaše je pravo da u svakom trenutku pristupite svojim podacima i izmjenite ih, ali i da odbijete njihovu obradu putem ovog obrasca ili tako što ćete nas kontaktirati putem mail-a ili broja telefona koji su istaknuti na ovoj stranici.


Naša korisnička služba – postprodajni servis (SAV) u mogućnosti je odgovoriti na sve vaše upite u vezi s proizvodima i uslugama marke Rowenta. Molimo vas, ne ustručavajte se kontaktirati nas telefonom tijekom gore spomenutog radnog vremena pozivnog centra. Izvan radnog vremena možete koristiti obrazac za kontakt, odgovorit ćemo na vaš upit u najkraćem mogućem roku. Službeni podaci o robnoj marki Rowenta i podaci za kontakt navedeni su na rowenta.hr.