Izbornik

Rowenta je ugledni brend još od 1909.
Evo par ključnih točaka iz njene povijesti.

od 1884. do 1960.-ih počeci brenda

Robert Weintraud, industrijalac iz Offenbacha, 1884. je osnovao tvrtku Weintraud & Co. GmbH za proizvodnju uredskog pribora, opreme za pušenje, svjetiljki i satova.

Robert Weintraud Photography

Robert Weintraud

1909.

U prosincu 1909. pokrenuo je brend Rowenta, nadahnut svojim imenom.

Rowenta raste zahvaljujućiprofinjenom dizajnu i proizvodima visoke kvalitete.

profinjenom dizajnu
i proizvodima visoke kvalitete.
S kućanskim uređajima

S kućanskim uređajima zasnovanima na naprednoj tehnologiji, uspješno predstavlja nove proizvode.

  • Prva
    glačala

1949.

Predstavljanje prvog glačala s termostatom i keramičkim grijaćim elementima.
Novi logo.

od 1960-ih do 2000-ih Fokus na inovaciju

  • KG-22 cafetiere

    KODNO IME: KG-22

    Više informacija

    Rowenta predstavlja proizvod koji postaje bestseler: aparat za kavu KG-22. Poznatiji pod imenom Filtermatic, KG-22 ima grijač koji kavu održava toplom. Nevjerojatno intuitivan za korištenje, KG-22 svoj uspjeh duguje izuzetno brzom funkcioniranju (1 litra kave u svega par minuta) i skladnim, narančasto-bijelim dizajnom koji pristaje na svaki stol. U svega osam godina prodalo se 1.1 milijun aparata!

razvoj Rowenta na međunarodnoj ljestvici

Rowenta je ostavila trajan utisak na zahtjevne korisnike, koje je očarala kvaliteta proizvoda i inovacija.

od 2000. do danas Rowenta potvrđuje svoje vrijednosti

  • Dizajn

  • Rowenta je poznata po dizajnu svojih proizvoda.

    dizajnu
    svojih proizvoda.

    Usto je uspostavilapartnerstva s vodećim brendovima.

    partnerstva
    s vodećim brendovima.

    Njeni su proizvodicentralna točka na većim lokacijama i događajima.

    centralna točka
    na većim lokacijama i događajima.
    • godine
      2004.
      Rowenta dobiva nagrade za svoj Brunch asortiman, razvijen s dizajnerom Jasperom Morrisonom.
  • Ekološke oznake

  • Rowenta je posvećena umanjenju učinka svojih proizvoda na okoliš, uz očuvanje visoke učinkovitosti.

    učinka
    svojih proizvoda na okoliš,
    uz očuvanje visoke učinkovitosti.

    Izazov je to za očuvanje ambicija.

    ambicija.
    • Godine

      2012.
      predstavljen je asortiman Rowenta Eco Intelligence, s ciljem smanjenja potrošnje energije, uz očuvanje učinkovitosti.
    • Rowenta na ovom asortimanu surađuje s WWF-om, u svrhu zaštite okoliša kroz životni ciklus svojih proizvoda.
  • Lakoća uporabe

  • Rowenta ulaže u istraživanje novog dizajna proizvoda koji će jamčiti najlakšu uporabu bez ugrožavanja rezultata.

    novog dizajna proizvoda
    koji će jamčiti najlakšu uporabu bez ugrožavanja rezultata.
    • Već
      15 godina
      Rowenta radi na smanjenju razine buke u svakoj kategoriji proizvoda.
    • Rowentino sušilo za kosu Silence AC Sensor, pet puta tiši, za lagodniju uporabu, uspješno je predstavljen
      2011.
    • Sa 62 dB(A), Silence Force Extreme je "najtiši usisivač" na tržištu.
    • Silence Steam. Ime novog Rowentinog generatora pare govori sve, razina buke je snižena za 15 decibela.
    • godine
      2013.
      Soft Extreme uklanja bol iz depilacije. Volum'24 Respectissim omogućuje vam cjelodnevni volumen i njegu kose.

2014. tehnologija za uljepšavanje života

 

Novi zaštitni znak za isticanje DNK našeg brenda: uljepšavanje života visokoučinkovitom tehnologijom koja pruža savršene rezultate.